10.8.04

 

ara pla

Ara pla.
No tinc ni la més punyetera idea de res d'això. M'he embolicat a muntar un bloc (amb C, sisplau) d'aquests i ja no sé on sóc. D'acord que és més fàcil que fer un arròs amb suc, però ara com ara no ho tinc gaire clar.
Si algú arriba a aquest bloc un dia d'aquests, per favor, que prengui paciència. amb el temps ja ho anirem polint.
El que m'acollona són aquests blocs amb fotos i tantes cosetes. com es deu fer? Val la pena?
I el que m'espaordeix és la quantitat de blocs que hi ha, la gran quantitat de diarrea verbal, d'escriptors sense llibres i amb blocs. Això vol dir que alguna cosa canvia, o ja ha canviat. Però no sé si per bé, per mal o per què.
De moment, no res més. Anirem fent proves.
I com se fa perquè la gent sàpiga que existeix aquest bloc (incipient, però bloc,al cap i a la fi)?
ho anirem esbrinant.
si algú em troba pel mar de la xarxa, em donarà un cop de mà?
gràcies.

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?