23.9.04

 

breus

.
breu 1: Barcelona Review http://www.barcelonareview.com/cat/index.htm Deu fer dies que ha sortit, però l'he vist ara mateix. M'agrada la barreja que fan de literatura consagrada i de gent desconeguda, de literatura i altres arts (fotografia, il·lustració...), de serietat i lleugeresa... A vegades em fa pensar en una revista feta en una taula de bar; vull dir de miscel·lània i sense prejudicis. Si no la coneixeu, aneu a "números anteriors". Hi ha alguns monogràfics ben interessants.
.
breu 2: Ahir, buscant ara no recordo què, vaig anar a parar a la pàgina d'Els Marges, http://www.lavenc.com/elsmarges.html i hi ha l'índex del n. 74. Hi vaig veure una continuació de l'apartat "sobre poesia i sobre la meva poesia", aparegut al n. 73 i del qual vaig fer un comentari aquí (28-08-04). Ara aquest apartat continua, amb els poetes Albert Roig Antó, Montserrat Rodés i Víctor Sunyol. Vaig fer uns comentaris sobre la tria d'aquella primera part, que ara hauria d'esborrar. M'agrada la idea de continuïtat i de fer passar per aquesta secció una bona colla de poetes. A veure com es van explicant.
.
breu 3: I també ha sortit el "paper de vidre" http://usuarios.lycos.es/paperdevidre/ . el n. 27. Doneu-hi un volt, també. Revista oberta i interessant. Ja ho vaig dir un dia parlant de "el tacte que té": quan miro aquestes pàgines tinc la sensació d'estar llegint els inicis del que llegirem d'aquí a uns anys. I està bé això.
.
breu 4: Em sembla veritat el que deia un crític, que Nick Cave ha sortit d'una mena d'aiguaquiet on era en els darrers discos i que amb aquest doble (dos discs ben diferents l'un de l'altre: Abattoir blues i The lire of Orpheus) enganxa de nou el corrent i tira endavant. Els que l'escoltem sovint ens n'hem d'alegrar, recuperem el Nick Cave de The boatman's call i el de Your funeral,my trial, d'un sol cop.

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?