7.9.04

 

quatre blocs


Avui, que no tenia temps de res, m'he despertat cap a les sis sense poder dormir més i, per fer alguna cosa, m'he passejat per uns quants blocs.

He repescat el QUADERN DE SONS http://desons.blogspot.com/ i m'he quedat de pedra perquè en cada un dels quatre darrers hi he trobat moltes afinitats. Perejaume, la Dickinson, Barceló, uns llibres que m'ha descobert i que hauré de buscar, unes "feines pendents" que m'han interessat d'allò més, uns textos breus la mar de suggerents, simples i sense pretensions... Aneu-hi. No he pogut resistir la meva inèrcia de no fer comentaris, perquè li havia de dir.

També he passat pels QUADERNS http://www.quaderns.net/ i hi he trobat un sarcàstic i ben cert decàleg per triomfar en el món de la literatura. Sort que encara ens queden alguns escriptors que el que no pretenen és triomfar, sinó fer bona literatura. El que passa és que queden sepultats per tots els altres. I què no dir dels editors??

I pels BITS EN BLOC, de Quintana Seguí, http://bits.quintanasegui.com/ , que parla d'un llibre extraordinari (i qui n'ha parlat? Al que dèiem abans d'autors i editors, ara caldrà afegir-hi la crítica): Teoria de l'striptease aleatori, de Josep Perelló (València:Tres i Quatre).

I, per acabar, un vol amb l'AEROPLÀ DEL RAVAL http://tinavalles.blogspot.com/ (que em sembla que va ser el primer bloc que vaig conèixer, sí) que fa (com ara jo, però molt i molt millor) un repàs pels blocs darrers i cita aquests apunts en brut. Gràcies.

Va bé, i recomforta, trobar veus amigues, o paral·leles, o convergents, o amb sintonia, o acordades, o harmòniques. Gràcies a tots i totes.

Ara ja s'ha anat fent clar (2/4 de vuit!!! encara faré tard!!). L'Armenteres (rac1) diu que ha plogut molt i va explicant què passa pel món. Penso que no m'agradaria gens ser periodista/locutor. Haver de repetir tantes i tantes vegades tanta merda! I dir-ho com si fos la primera vegada que algú ho diu, quan companys teus i tu mateix ho heu repetit des de fa vint-i-quatre hores! I anar dient aquestes notícies! Que et deuen anar entrant de mica en mica cap a dins de tot. Ui, quina por!
Armenteres: Cuida't molt, que àquesta teva feina no és gaire sana.



Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?