29.4.05

 

bushtos

.
Sabadell. Aquest matí. Un bar amb uns quants estudiants. Estic bevent alguna cosa i mirant un diari, i sento aquests joves parlar. Em faig creus del nivell del diàleg. Hi ha alguns joves que encara pensen i que saben parlar. Això em fa reconciliar una mica amb el món.
.
Tot d'una la conversa gira entorn de la política municipal, l'alcalde, el seu germà, els seus sequaços i els homes del partit. I ells, sense cap escarafall van parlant-ne, i déu n'hi dó dels arguments i del que diuen. Són gent llesta i preparada. Una cosa em fa gràcia, la inventiva popular:
.
Sempre que parlen dels Bustos diuen "bushtos" (BUSH-TOS). Ho trobo genial. M'he quedat amb les ganes de felicitar-los. Com a mínim, ho poso aquí.
.
PASSA-HO
.

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?