13.5.05

 

previsió vs arrogància

.
No entenc ni un borrall de futbol. Ni m'interessa. I m'importa ben poc que el barça guanyi o perdi la lliga o la copa o el que sigui.
.
Però fa dies que des de totes les ràdios i premsa i televisions parlen i parlen de què faran quan guanyin el que estan a punt de guanyar. Està bé ser previsor, però escoltant amb una mica d'atenció a qui parla d'això es veu una falsa modèstia no gaire ben dissimulada quan, després de llançar coets al vol i assegurar que "quan guanyem farem això i farem allò", diuen una cosa com: "això suposant que es guanyi, que mai no es pot assegurar". Però aquesta darrera frase la diuen de compromís, sense gens de convicció. De la mateixa manera que un nen diu "et perdono" al seu enemic de sempre quan és obligat a dir-ho pel mestre o el pare.
.
I no m'agrada. Aquesta arrogància plena que mostren em fa nosa, em molesta. Està lluny de l'alegria i lluny de la previsió, que són dues postures ben lícites i lògiques.
.
Només ho volia dir. Res més.
.

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?