6.6.05

 

col·loqui a sant cugat

.
Jo sóc dels que treballem, dels que tenim un amo, unes feines a fer i uns horaris a complir. Per això ja ni m'he plantejat anar a Sant Cugat (com s'ho fan els que hi van?). No sé quina fidelitat té als esdeveniments la pàgina d'en Toni Sala, però ara que he tingut una mitja horeta me l'he anada mirant; i tantes altres que en parlen de l'encontre in situ o bé d'abans.
.
Ja s'anirà veient, però una cosa és clara: Pocs col·loquis (científics, literaris, etc.) han tingut tant seguiment per la xarxa i tantes intervencions i comentaris i opinions, prèvies, i mentrestant. Com a mínim, l'interès hi és. I també s'hi veuen les postures preses, les pors, les fòbies i les fílies... I, sobretot, cap on apunta molta de la gent que s'hi retrata. M'agrada. O, com a mínim, m'interessa.
.
I unes altres coses he corroborat:
1. Encara no m'he acostumat a llegir a la pantalla.
2. El Toni Sala fa els paràgrafs massa llargs, atepeïts i amb la lletra massa petita. I d'algunes intervencions no en diu gaire res.
3. És difícil (per a mi, al menys) de seguir idees escampades en tres o quatre blogs i en els seus corresponents apartats de comentaris
4. El Mesquida ha tingut un bon encert a l'hora de canviar un vinet assassí per un vi de debò (la classe és la classe).
5. No serà perquè sí que interessa més l'estampat de la Piquer que no el que ha dit.
6. La tècnica a Sant Cugat (com a tot arreu) no va tan endavant com voldríem.
7. El Sam Abrams classifica, com sempre, però a vegades confon temàtica amb tiplogia (repassi-s'ho)
8. L'Ibañez fa d'Ibañez. Es passa de temps, fa d'apocalític i s'ensenya perquè s'agrada. Ja ho llegirem, però ens ho imaginem.
9. Feliu Formosa, com sempre, el més intel·ligent, el més digne, el més modest i el més ignorat.
10. Hi ha personatges a la taula que m'agradaria saber qui i per què els han triat. (I com jo, altres. Per exemple: http://com_anem.lamevaweb.info/post/409/26589 )
11. Sí que hi ha déus i deuets i patums i patumetes als blogs, igual que la vida mateixa. Comencem bé!

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?